Provident Polska od zawsze postrzega pracowników jako najcenniejszy kapitał, a kwestie związane z wellbeingiem są jednym z kluczowych działań firmy z zakresu HR. Pandemia przedefiniowała pojęcia, takie jak wellbeing, oczekiwania wobec pracodawcy także uległy zmianie.
Jak wykazały przeprowadzone na początku pandemii badania Dentsu Data Services oraz Provident Polska, ograniczenia wprowadzone w związku z epidemią koronawirusa znacznie wpłynęły na nasze codziennie życie.
Już na samym początku pandemii, zdając sobie sprawę, jak duża zmiana czekała zespół, Provident Polska włożył wiele wysiłku w stworzenie warunków dających pracownikom poczucie komfortu, także w trakcie pracy zdalnej. Priorytetem była troska o ich kondycję psychiczną i fizyczną oraz o bezpieczeństwo i sprawne wprowadzenie nowych zasad sanitarnych. Jednym z najważniejszych działań było zapewnienie wsparcia psychologicznego dla zespołu Providenta, poprzez uruchomienie specjalnej infolinii oraz nastawiony na wellbeing program „Winter Care Plan”, który doczekał się swojej wiosennej kontynuacji.
Dodatkowo wśród działań Provident Polska można wyróżnić aktywności związane ze Świętami Bożego Narodzenia jak fotograficzny konkurs dla pracowników.
Wśród działań przewidzianych na wiosnę znajduje się m.in. kolejna, czwarta już, edycja biegu charytatywnego Provident RUN. Tegoroczna odsłona Provident RUN, podobnie jak ostatnia, mimo pandemii koronawirusa i związanych z nią obostrzeń również się odbędzie. W tamtym roku, aby nie rezygnować z biegu charytatywnego, pobiegliśmy wirtualnie. Uczestnicy biegu również w nadchodzącej edycji będą mogli przebiec dystans 5,5 km indywidualnie, dzieląc się swoimi osiągnięciami poprzez media społecznościowe, a dochód z zakupu pakietów startowych zostanie przekazany Fundacji Gajusz.