Partnerzy

Partnerzy Główni

PKN ORLEN

PKN ORLEN jest nowoczesnym graczem na rynku paliw i energetyki, największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, Platts TOP250 czy Thompson Reuters TOP100. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów. PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, a zarazem największym przemysłowym producentem energii elektrycznej dysponującym mocami na poziomie 1,8 GWe. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P).

Czytaj więcej

PKN ORLEN nieprzerwanie od kilku lat uznawany jest najcenniejszą marką w Polsce, wycenianą na poziomie 4,7 mld zł. PKN ORLEN jest także jedyną w regionie firmą, która otrzymała już ósmy raz z rzędu prestiżowy tytuł The Most Ethical Company, przyznawany przez amerykański Ethisphere Institute.

„Nasze rozwiązania ukierunkowane na rozwój pracowników spełniają najwyższe światowe standardy, czego potwierdzeniem jest certyfikacja TOP Employer. Zależy nam na dobrostanie pracowników oraz zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, więc realizujemy szereg działań well-beingowych. Obserwujemy trendy i reagujemy na zachodzące zmiany  w naszym otoczeniu, dlatego wdrażamy technologie wspomagające procesy HR oraz szerokie spektrum praktyk, by przyciągnąć, angażować oraz utrzymać najlepszych profesjonalistów” mówi Wioletta Kandziak, Dyrektor Wykonawcza ds. Kadr PKN ORLEN.

provident_colour_logo_rgb

PROVIDENT POLSKA S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową – dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm. Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie.
Czytaj więcej

W 2020 roku Provident zaprezentował czwarty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2018-2019. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017 i 2018 otrzymał tytuł „Etyczna Firma”, a za rok 2019 tytuł Super Etycznej Firmy przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma ośmiokrotnie wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2020).

„Decyzja o dołączeniu do kampanii „Zrozum. Poczuj. Działaj!” była dla nas oczywista. Od zawsze wspieramy naszych pracowników, a troska o ich komfort psychiczny i poczucie bezpieczeństwa są filarami naszych działań HR. Według badania Dentsu Data Services oraz Provident Polska, pandemia dla wielu Polaków wiąże się z brakiem komfortu psychicznego. Dlatego chętnie angażujemy się w inicjatywę „Zrozum. Poczuj. Działaj!”, która ma uświadomić wagę problemów emocjonalnych oraz edukować o wartości zdrowia psychicznego. Jest to dla nas naturalna kontynuacja już podejmowanych działań. Teraz priorytetem dla nas jest nie tylko bezpieczeństwo i sprawne wprowadzenie nowych zasad sanitarnych, ale także troska o kondycję psychiczną i fizyczną pracowników, m.in. poprzez zapewnienie wsparcia psychologicznego dla naszego zespołu dzięki rozszerzeniu powstałej wcześniej specjalnej infolinii oraz nastawiony na wellbeing program „Care plan” realizowany w całej grupie IPF, a także zadbanie o podtrzymywanie i wzmacnianie więzi w zespole.”

– mówi Małgorzata Skibińska, Dyrektor Departamentu Personalnego w Provident Polska

Partnerzy

WIELTON S.A.

Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów. Spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie oraz dziesięciu największych światowych graczy w branży. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Grupa Wielton posiada cztery centra produkcyjne: w Polsce, Niemczech, we Francji oraz Wielkiej Brytanii, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Pod koniec 2016 roku Wielton uruchomił spółkę zależną w Wybrzeżu Kości Słoniowej.

Czytaj więcej

„Trwająca od roku pandemia jest dla wszystkich źródłem nieznanego wcześniej stresu i niepokoju. Obecną sytuację można porównać do stania w korku, kiedy nie mamy możliwości zawrócić i pozostaje nam tylko czekać aż droga będzie przejezdna. W świecie ciągłego pośpiechu, szumu informacyjnego i presji mediów społecznościowych, trudno jest nam zachować work-life balance. Pandemia COVID-19 jest kolejnym czynnikiem, który negatywnie wpływa na naszą psychikę i jest częstym powodem obniżenia nastroju czy nawet depresji, która stała się już chorobą cywilizacyjną.

 

W firmie Wielton nie unikamy trudnych tematów. Staramy się edukować, informować, a przede wszystkim wspierać naszych pracowników i troszczyć się o ich dobre samopoczucie. Podążając za potrzebami, które wynikają z obecnej sytuacji, już kilka miesięcy temu rozszerzyliśmy nasze pakiety prywatnej opieki medycznej o dodatkowych specjalistów: neuropsychologa, psychologa, psychiatrę, psychologa dziecięcego oraz psychiatrę dziecięcego.

 

Z radością i dużą wiarą dołączyliśmy do kampanii „Zrozum, Poczuj, Działaj!”. Osobiście utożsamiam się z założeniami akcji i widzę w niej dużą szansę na faktyczną poprawę zdrowia psychicznego naszych pracowników. Oczywiście kluczowymi elementami są świadomość, zrozumienie i profilaktyka, co wspólnie z twórcami kampanii będziemy wdrażać poprzez wszystkie dostępne kanały.” – mówi Joanna Cesarz, Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W M.ST. WARSZAWIE S.A.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. jest największym przedsiębiorstwem w Polsce odpowiedzialnym za świadczenie usług wodociągowo-kanalizacyjnych. Dostarczamy wodę mieszkańcom aglomeracji warszawskiej, jak również odbieramy i oczyszczamy wytwarzane przez nich ścieki. Z naszych usług korzysta blisko 2,5 mln mieszkańców Warszawy i okolic. Jako firma ze 135-letnią tradycją dbamy o nieustanny rozwój, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz organizacyjnych, tak aby zapewnić mieszkańcom odpowiedni komfort życia, w warunkach zrównoważonego rozwoju, dbając o ochronę środowiska naturalnego.

Czytaj więcej

„Wodociągi Warszawskie, to przede wszystkim ludzie, nasi pracownicy, którzy całą dobę dbają o nieprzerwaną pracę naszych obiektów i ciągłość świadczenia usług. To pełni profesjonalizmu, rzetelni i oddani firmie ludzie, mający świadomość, jak ważną rolę względem społeczności lokalnej pełni nasza Spółka. Nasi pracownicy, szczególnie w obecnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, narażeni są na wszelkiego rodzaju stresogenne sytuacje. Cele Kampanii „Zrozum. Poczuj. Działaj!” są tożsame z naszymi dotychczasowymi działaniami ukierunkowanymi na tworzenie jak najbardziej odpowiednich warunków funkcjonowania pracowników w obecnej sytuacji wytworzonej z uwagi na epidemię, stąd nasza decyzja o przyłączeniu się do tego ważnego projektu.” Renata Tomusiak, Prezes Zarządu MPWiK w m.st. Warszawie S.A.

Porozmawiajmy...

Kontakt

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.