Zapraszamy na bezpłatne webinarium ogólnopolskiej kampanii „Zrozum Poczuj. Działaj!”, organizowanej przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej i Grupę ArteMis.
Partnerem wydarzenia jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji.
Nagranie webinarium będzie dostępne na naszej stronie w Strefie Wiedzy.
Jakie problemy natury emocjonalnej pojawiają się w środowisku pracy? Jakie oczekiwania mają pracownicy względem wsparcia ich zdrowia psychicznego? Jak pracownicy oceniają swoje samopoczucie
Odpowiedzi między innymi na te pytania poznamy podczas darmowego webinaru, na którym zostaną zaprezentowane główne wnioski płynące z badania realizowanego w ramach kampanii „Zrozum. Poczuj. Działaj!”.
Pomysłodawcą badania są organizatorzy kampanii, Pracodawcy RP i Grupa ArteMis. Badanie oraz raport dofinansowane są ze środków Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
W anonimowych ankietach sprawdzono wiedzę oraz opinie pracowników i pracodawców, dotyczące aspektów zdrowia psychicznego w środowisku pracy. Wyniki badań omówimy wraz z psychologami Anetą Hawryluk i Eweliną Supińską.
Poza psychologami, gośćmi spotkania będą również przedstawiciele Partnerów Głównych kampanii, PKN ORLEN oraz Provident Polska, z którymi porozmawiamy o roli komunikacji na linii pracodawca-pracownik, planowaniu działań benefitowych i programów wsparcia. Porozmawiamy także o potrzebie kształtowania otwartego i przyjaznego środowiska pracy w kontekście otwartości na tematy problemów emocjonalnych.
Małgorzata Skibińska
Dyrektor Departamentu Personalnego, Provident Polska SA
Wioletta Kandziak
Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr, PKN ORLEN S.A.
Aneta Hawryluk
Psycholog
Ewelina Supińska
Psycholog, Konsultant Kryzysowy
Spotkanie poprowadzi:
Agata Swornowska
Wioletta Kandziak – Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr w PKN ORLEN S.A.
Od lutego 2018 r. Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr w PKN ORLEN S.A. Od ponad 7 lat związana z branżą HR. Odpowiedzialna za strategię HR w Grupie Kapitałowej ORLEN oraz dialog społeczny ze związkami zawodowymi.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w jednej z największych krajowych firm energetycznych tj. w Grupie ENERGA oraz w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, największej agencji płatniczej w Europie.
Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne z zakresu prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi. Mediator w sprawach pracowniczych i wewnątrzorganizacyjnych.
Radca prawny, absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Executive MBA certyfikowanym przez IAE Aix-Marseille Graduate School of Management.
Doktorantka Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, zajmuje się wpływem dialogu społecznego na kształtowanie zakładowych źródeł prawa pracy.
Małgorzata Skibińska – Dyrektor Departamentu Personalnego, Provident Polska SA
W Provident Polska pracuje od ponad dziesięciu lat. Uczestniczy w rozwoju Spółki i zwiększeniu jej konkurencyjności na rynku poprzez realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami w ludzkimi, w szczególności w obszarze: personalnym, kadrowym, szkoleniowo–rozwojowym, wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Tworzy i realizuje rozwiązania z obszaru spraw personalnych. Odpowiada za strategię i jej realizację w zakresie prowadzenia dialogu społecznego ze Związkami Zawodowymi i Forum Pracownika. Koordynuje projekty związane z budowaniem zaangażowania wewnątrz firmy.
Karierę zawodową rozpoczynała jako nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Handlu i Prawa w katedrze prawa pracy. Od wielu już lat pracuje w biznesie, od początku związana z działem zasobów ludzkich.
Członek Rady Rynku Pracy PKPP Lewiatan oraz ubiegłej kadencji Naczelnej Rady Zatrudnienia przy Ministerstwie Pracy. Absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie Szczecińskim, doktor nauk prawnych PAN.
Ewelina Supińska – Psycholog, Konsultant Kryzysowy
Psycholog, Konsultant Kryzysowy (obecnie w procesie certyfikacji Coacha Kryzysowego), Instruktor Jogi Śmiechu.
Praktyk HR z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w środowisku biznesowym. W roli HR Biznes Partnera wspierała menedżerów wszystkich szczebli w zakresie realizacji działań związanych z zarządzaniem zespołem oraz prawem pracy. Projektowała i prowadziła szkolenia menedżerskie oraz współtworzyła politykę zapobiegającą niepożądanym zachowaniom w środowisku pracy (mobbing, dyskryminacja itp.).
Wieloletni wykładowca przedmiotów związanych z psychologią, kompetencjami społecznymi i employer brandingiem.
Autorka artykułów związanych z tematyką psychologii i HR oraz współautorka publikacji naukowych na temat stresu i mobbingu.
Obecnie jako Ekspert ds. Zdrowia Psychicznego zajmuje się promocją zdrowia psychicznego w firmach oraz udziela indywidualnych konsultacji kryzysowych.
Specjalizuje się w tematyce zarządzania stresem i rozwijania odporności psychicznej, wypalenia zawodowego, budowania dobrostanu, rozwijania kompetencji well-beingowego lidera.
Aneta Hawryluk – Psycholog
Psycholog, terapeuta, Life & Biznes Coach, konsultant Mentall Toughness, trener odporności psychicznej i wykładowca akademicki. Zajmuje się dbaniem o dobrostan i kondycję psychiczną ludzi w biznesie. Od 10 lat prowadzi wsparcie psychologiczne oraz sesje coachingowe i szkolenia z zakresu budowania rezyliencji i wewnętrznej siły. Realizuje projekty z zakresu wellbeing’u korporacyjnego. Specjalizuje się w pracy z chronicznym stresem, kryzysami, problemami emocjonalnymi i wypaleniem zawodowym.
Klienci, z którymi współpracuje to najczęściej osoby na stanowiskach zarządczych, które pomimo odnoszonych sukcesów mają trudność w uzyskaniu balansu w życiu i odczuwaniu satysfakcji z podejmowanych działań. Jest miłośniczką holistycznego rozwoju i entuzjastką życia w uważności. Pracuje łącząc wiedzę psychologiczną z doświadczeniem biznesowym.